25 [F4M] [#online/#usa] Experienced mommy...

Anonymous
I have been a Mistress for a while now it's all secret tho because I’m a private person . I have always been kinky and dominating since a very young age I have only dated or hooked up with submissive guys because I'm only into submissive guys my last relationship ended about a year ago right at the very beginning of covid all my previous subs were guys I was dating or have had dated at one point, till now I have had a lot of subs so far. So I do have experience as a mistress and mommy

What I'm looking for is someone trustworthy, obedient, loyal, long-term, and kinda limitless do keep in mind trust is very important to me one thing I will like to mention I'm strict and very dominating and I know what I want as an experienced mommy mistress. And here are some of the kinks, I am into many things like pegging, joi, collar and leash play, impact play, and sensation plays, toys, bandage, restraints, cum play, chastity and many more to an extent not a must for me, i like to pick outfits out for my sub, orgasm control, body worship, face sitting and more. We will discuss more if you and i chat.....

If you think you are what I'm looking for you can message me pls do introduce yourself, thank you
Anonymous
Kik,me
Mistressmany
Yourslave🙇🏽
Yourslave🙇🏽
I’m interested goddess
Är novis och vill att du visar mig och lär upp mig till din perfekta sexslav straffa mig ordentligt vid olydnad . Lyder dig tex säg slicka mig så lägger jag dig på rygg och särar dina ben. Tu tar mitt huvud och pressar det mot fittan hur länge du vill (hela natten är ok) km du känner för att sitta på mitt ansikte och samtidigt ta ett stenhårt grepp runt kuken och säg snu tänker jag runka din kuk så hårt och länge så du blir rädd. Om det går för dig innan mig så fortsätter vi övningen tills den sitter perfekt om det så ska ta 2 dagar. Greppet runt kuken blir såklar hårdare hela tiden och farten .kraften likaså. Beordra gärna munknulla mig djupt ner i svalget eller stenhårt analknull

BDSM Kinkers  BDSM Forum